1. Зуміти підкорити серця європейців – справа не з легких

    Щороку на пісенному конкурсі «Євробачення – 2009» гідно представляють Україну. Пригадаймо, яскраву перемогу Руслани Лижичко, вражаючі номери срібних призерів Вєрки Сердючки та Ані Лорак.

    Цього року Світлана Лобода представила блискуче шоу з декораціями, акробатикою та чоловічим балетом. Утім в дечому, мабуть, її команда не вгадала та недодивилась, адже в десятку вона не потрапила. Смаки європейців постійно змінюються. Раніше шоу відігравало ключовий момент при голосуванні, а тепер не здогадаєшся, що керувало вибором народу: танець, балет, голос, харизма, запал, популярність, зовнішність, сценічні костюми, колір волосся чи інші критерії.

    За рік може чимало змінитись, сформуються нові смаки, нові критерії відбору глядачів. Тож, можливо, 2010 для українського представника стане ще складнішим. Адже потрібно зрозуміти, як здивувати цього разу європейців.

    Ми усі звикли до якісного продукту, цікавого і вражаючого. Що розуміємо під цими словами – знає кожен з нас, кожен має свою правду і своє визначення. На цьому конкурсі сходяться різні культури, які думають неоднаково: комусь близька лірика, хтось звик до шоу, а декому взагалі хочеться номеру, якого не було за часи існування «Євробачення».

    Час покаже…

    Ірина Новоставська

    Фото: greenw.ru

    http://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись