1. Наша Russia з новими випусками перебирається на ICTV

    Невдозі на помаранчевому каналі з’явиться один з найгучніших гумористичних проектів сучасності – «Наша Russia». Щосуботи глядачі зможуть подивитися oдразу по дві прем’єрні серії цього скетч-кому.

    Про це “ГУЧНІ ІМЕНА” повідомила прес-служба ICTV.


    Сергій Свєтлаков і Михайло Галустян

    З 30 травня в ефірі ICTV вийде програма в ефір о 21:40. Творча команда програми обіцяє ввести нових персонажів, і запевняє, що зухвалий гумор і актуальність героїв залишаться незмінними.

    Телепроект «Наша Russia» вже через кілька серій став об’єктом загального обговорення. Його герої – челябінський гей-фрезерувальник Іван Дулін, шкодливий консьєрж з невимовним ім’ям, гастарбайтери-філософи та інші авторські образи колишніх кавекашників Сергія Свєтлакова і Михайла Галустяна змусили сміятися мільйони телеглядачів. За даними соціологічних досліджень, «Наша Russia» знаходиться в першій десятці найпопулярніших розважальних передач.

    Жанр, в якому працює дует Галустян-Свєтлаков, називається скетч-ком – короткі комедійні замальовки за участю різних персонажів. Батьківщиною скетч-комів вважають Великобританію, країну, яка подарувала світові «Летючий цирк Монті Пайтона», «Містера Біна» і «Шоу Бені Хілла». В основу «Наша Russia» лягло британське  шоу «Little Britain». До речі, Галустян і Свєтлаков визнають лише непрямий зв’язок з британським аналогом: «Ми просто переглянули безліч програм і виявили таку закономірність. Останнім часом популярні проекти ґрунтуються на взаємодії двох людей. Так і в Англії, і в Германії, і взагалі у всій Європі». Як би там не було, питання походження формату є другорядним. У випадку з «Наша Russia» важлива не форма, а вміст.

    Над проектом працює креативна група, до якої входять обидва актори, ідейний натхненник Семен Слєпаков (знайомий глядачам як капітан команди «Збірна П’ятигорська») і автори з Comedy Club, у тому числі Гарік Мартіросян.

    Сергій Свєтлаков: «Ми намагались грати людей, які нам здавалися смішними, з різних соціальних прошарків. Вирішили взяти все з реального життя, а не вигадувати персонажів. Типажі ми відбирали на вулиці, на телебаченні, на роботі – всюди».

    Михайло Галустян: «Коли ми зрозуміли, що за рейтингами обганяємо Comedy Club, нам стало страшно. Зараз головне – не розчарувати глядачів. Але далі ми будемо ще смішнішими! У новому сезоні буде дуже багато фізичних трансформацій, у мене навіть брали зліпок з обличчя, щоб зробити наворочений грим».

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись