1. Ігор Посипайко: «Фантазія та майстерність ведучого плюс ентузіазм гостей заміняє будь-які астрономічні бюджети»

    Гарну погоду, ключ від спокусливого сценарію та жартівливі катастрофи – це все обіцяє на весільній вечірці ведучий Ігор Посипайко. Знавець вдалого святкування розповів «Парі молодій», кому відмовляє, скільки сторінок займає сценарний план і як повинен виглядати дорогий ведучий.

    Ваше бачення весілля?
    Це перш за все має бути вечірка, на якій весело. Бо якщо не весіллі нудно, то якими б закоханими не виглядали молоді – це провал. До того ж, все має бути інтелігентно, вульгарних конкурсів та розваг я не роблю принципово – це нівелює всю душевність свята.

    Які ведете нетрадиційні весільні вечірки?
    Їх було чимало: стилізованих під віденський бал, венеціанський карнавал, оскарівську церемонію, гангстерську вечірку 30-х, хіппі 60-тих, босяцькі пострадянські 90-ті.

    Що відбувається на них?
    Найсильніші емоції людина отримує від контрасту вражень. Але за 6 годин за столом на весіллі людина може знудитись. Тому я складаю сценарій так, щоб розваги грали на контрастах – це й імпровізовані театральні постановки з гостями, оригінальні, персоніфіковані під молодят, конкурси, неочікувані розіграші гостей, небанальна шоу-програма, багато гумору та приколів. Звісно, чим більший бюджет – тим більший простір для фантазії. На одному з кращих моїх весіль, ми 6 разів за вечір змінили місце святкування, пересуваючись на яхтах, конях, квадроциклах. Від приватного зоопарку на аперитив, до залу зробленого з світлодіодних екранів, на яких транслювався фільм про молодят, а потім до басейну з надувними кульками та феєрверками.

    З іншого боку, запальна компанія сповнена ентузіазму та бажання розважатися запросто заміняє будь-які бюджети. Цього літа я робив весілля в італійському дворику у Львові, де половина гостей, 50 осіб з боку молодого, прилетіли з Нової Зеландії. Так от, і молодята і гості були такі запальні та драйвові, що не потрібна була жодна шоу-програма – найоригінальніші конкурси, постановки та розіграші зробили весілля дуже динамічним в моєму досвіді. Отже, фантазія організаторів, ентузіазм гостей та майстерність ведучого запросто заміняє будь-які астрономічні бюджети.

    Як ви одягнені?
    Ведучий, перш за все, має виглядати у стилістиці вечірки. Тож, якщо свято костюмоване, то я вдягаюсь відповідно. По-друге, ведучий має відповідати тим грошам, що йому платять. По великому рахунку, він також артист шоу-програми весілля та має відпрацювати свій гонорар. Тож, зазвичай, я в улюбленому італійському смокінгу та білому метелику.

    Як підходите до роботи з нареченими?
    Чим більше весілля персоналізоване під молодят, тим більше воно їм сподобається. Тому я дуже багато працюю з парою перед святом, обговорюємо буквально все – місце, стилістику, артистів, сценографію. Окремо, годин п’ять, займає розмова про гостей: написання підводок до тостів, розписуванням конкурсів та учасників, розсаджування та інше. У мене вже чималий весільний досвід – наразі провів більше 30 весіль і переконався: з парами треба обговорювати усі дрібниці. Справжній організатор весілля – це не лише менеджер з управління святом, а перш за все авторитетний і адекватний порадник, що може витягнути максимум з будь-якого бюджету.

    Чи бувають замовники, з якими ви не знаходите спільної мови?
    Безумовно, я згоджуюсь вести весілля лише для пар, які мені подобаються. Адже будь-яка робота має бути в радість. Тому працюю лише з інтелігентними молодими, здатними на конструктивний діалог та спільну підготовку. Завжди відмовляю “справжнім пацанам” – для них є ведучі, які підійдуть їм набагато краще. На щастя на ринку чимало пропозицій. А мені повинна подобатись моя концепція свята та програма.

    Ви завжди дотримуєтесь сценарію?
    Як такого сценарію в мене нема – я ніколи не прописую собі тексти, тільки імпровізація. В руках лише сценарний план на 2-3 сторінки з послідовністю тостів, іменами та підводками до ключових персонажів, час шоу-програми, конкурсів. Часто й цьому сценплану не слідую. Дуже важливо відчувати настрій гостей вечірки та під нього налаштовуватись.

    А про музику: яку обирають молодята?
    Це дуже складний момент кожного весілля, адже здебільшого збирається різна публіка. Завжди є люди, які хочуть Сердючку і яких від неї нудить. Тут ніде не подітися від визначення пріоритетів – на кого більше орієнтуються замовники: на старше покоління друзів батьків чи на молодших друзів наречених. Оптимальним рішенням наразі може бути диско 80-х плюс перевірені танцювальні хіти 90-х. Тут дуже важливо щоб DJ відчував публіку та грав відповідну музику. Окреме питання щодо живої музики. Найчастіше на весілля замовляють гурти, що грають та співають кавери – обов’язково узгодити репертуар з музикантами до свята.

    Що на весіллі під вашим суворим контролем?
    Я на весіллі контролюю лише гарний настрій гостей та позитивну атмосферу. Все інше адмініструє івент-агенство: їжу, напої, логістику артистів, технічне забезпечення.

    Інколи ваша робота починається з РАГСу?
    Зазвичай ні – основна моя робота на банкеті. Хоча іноді молоді замовляють мене на ранковий час – здебільшого, коли треба адмініструвати велику групу іноземців та можливо перекладати їм, що відбувається.

    Ви спілкуєтесь різними мовами?
    Я 4 роки вчився та працював у Британії та Штатах і однаково вільно веду заходи як українською чи російською, так і англійською мовами. До того ж, в мене посередні французька та польська, тож можу спілкуватись з досить широким колом іноземних гостей.

    Які ресторани замовляють зазвичай на весілля?
    Це дуже залежить від кількості гостей, бюджету та стилістики свята. В Києві влітку дуже популярні «Золотий берег» та літні тераси ресторанів на обухівській трасі. В інші пори року фаворитів нема.

    В яких містах доводилось проводити весільні вечірки?
    У Києві, Криму, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Львові. А також в Каннах, Женеві та Нью-Йорку.

    Вік наречених?
    Дуже різний, хоча мені більше імпонують пари старші 25-ти. Тоді вони набагато свідоміше підходять до своїх бажань та конструктивніші в підготовці.

    Як довго ви на ринку і скільки коштують ваші послуги ведучого?
    Займаюсь івентами біля 3-ох років. Вартість моєї участі в організації та проведення свята залежить від багатьох чинників, але ціна починається від тисячі євро.

    Як вас можна знайти?
    В усіх достойних київських івент-агентств я є в базі ведучих. До того ж, на мене вийти дуже легко: через велике коло знайомих, соціальні інтернет-мережі та електронні месенджери. Можна також написати в мій інтернет-щоденник. Я готовий відповісти на будь-які ваші пропозиції!

    Автор: Ірина Новоставська

    Фото: архів Ігора Посипайка

    Джерело: para.te.uahttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись