Файна Юкрайна відкрила свій call-центр
11 квітня в народному скетч-шоу «Файна Юкрайна» на «Новому каналі» стартує новий цикл комедійних сюжетів про операторів call-центру клієнтської підтримки Андрія і Сергія.
Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомила прес-служба проекту.
Вони знають відповідь на будь-яке питання і завжди на дроті. Менеджери Андрій і Сергій після скорочення кадрів знову починають кар’єру з нуля. Тепер вони влаштувалися в call-центрі однієї великої компанії «Файна Юкрайна» і, в перервах між поїданням дешевої локшини-трихвилинки і комп’ютерними поєдинками, роблять життя дорогоцінних клієнтів краще.
«Альо! Це робот чи людина?»,«Чудило, де мої десять гривень з рахунку?»,«Хлопець, підключи мені інтернет до красненького телефону», – лунає на тому кінці дроту. Але нові працівники колл-центру невтомні, вони легко змусять абонента почекати сорок хвилин, дадуть виговоритися будь-якому телефонному співрозмовнику.
«Вони завжди готові допомогти кожному, але не ділом, а словом», – кажуть про операторів колл-центру автори та актори скетч-шоу Андрій Молочний та Сергій Притула.
На випадок нерозв’язних проблем у них завжди є збірка порад «Як завести в глухий кут будь-яку бесіду», а якщо хтось з клієнтів, яких теж грають Молочний з Притулою, особливо «наривається на неприємності своїми претензіями», йому скинуть з рахунку грошей на подарунок босові.
Прем’єра нового циклу сюжетів про операторів відбудеться 11 квітня о 22.40 на «Новому каналі».
Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua