1. Соціальна реклама Маргарити Червоненко про шлюбний контракт стартувала

    2 квітня 2009 року стартувала соціальна реклама Громадської Ініціативи «Я — сильна!» за підтримки Асоціації зовнішньої реклами України на тему «Шлюбний контракт — коханню не перешкода!».

    Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомила прес-служба Громадської ініціативи «Я-сильна!».

    Раніше повідомлялось прес-службою, що рекламна компанія має стартувати 8 березня 2009.

    Початком інформаційної кампанії став останній семінар Громадської ініціативи «Я — сильна!» під назвою «Шлюбний контракт. Що це і для кого», присвячений юридичним та психологічним аспектам укладання шлюбних контрактів.

    Громадська Ініціатива «Я — сильна!» має на меті з допомогою зовнішньої соціальної реклами показати суспільству важливість такого юридичного інструменту як шлюбний контракт. «Перш за все, ми хочемо допомогти парам, які вирішили одружитись, але не наважуються підняти питання про шлюбний контракт. Ми зробимо обговорення шлюбного контракту нормальним явищем і доведемо, що цей механізм є додатковим свідченням наявності такого важливого фактору для сімейного життя, як взаємна довіра, повага та турбота. І, можливо, в результаті розпочатої нами дискусії ми дійдемо висновку, що Україні потрібно зробити шлюбний контракт соціально-необхідним документом».

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись