1. Любомир Левицький, популяризатор українського кіно у світі: “Кіно – це бізнес”!

    День другий. Від сценарію — до режисерского сценарію. Ukrainian Cinema Village, Кінопрактикум F7\2 (Фільм за 7 днів-2). Для слухачів кінопрактикуму другий день видався доволі складним та насиченим. Постало завдання перетворити первинний сценарій на режисерський. А це, я вам скажу, доволі непроста справа.


    Організатори, щоб надихнути слухачів, запросили провести майстер-класи з режисури справжніх майстрів своєї справи — неймовірно харизматичного Любомира Левицького та чудову й талановиту Олену Фетісову.
    Любомир Левицький — кінорежисер, продюсер, сценарист. Відомий за містичними трилерами “Тіні незабутих предків” та “Штольня”. Популяризатор українського кіно в світі. Представляє інтереси мейнстриму кіно, для роботи залучає великі компанії та вважає, що кіно, передусім, — це бізнес.
    Любомир Левицький наголосив, що сценарій — це як автомобіль для кіно. Без нього не можна нікуди рухатися. Порадив не боятися переписувати сценарій багато разів, бо тільки так можна досягнути майстерності. Розказав що таке КПП і про те, як його створити. Показав, як робиться режисерський сценарій, а також, як робиться розкадровка.

    Відкрив деякі секрети по роботі з акторами. Актори – це інструмент режисера, як дерево для теслі. Робота режисера — це щоденна війна. Битва з акторами, погодою, непередбачуваними обставинами. Тому, треба бути гнучким, але наполегливим.

    Наступний майстер-клас провела Олена Фетісова, продюсер, режисер, сценарист, член Спілки кінематографістів України та член Європейської документальної мережі EDN. За її плечима успішна реалізація більше 100 документальних та 20 художніх кінопроектів.

    Майстер-клас будувався на прикладі фільму “Параджанов”. Слухачі мали змогу побачити автентичний примірник режисерського сценарію цього фільму.

    Вона пояснила, що над розробкою режисерського сценарію працює ціла група людей — від режисера-постановника до художника по костюмам. Бо треба врахувати все. Приклади були підтверджені фрагментами з фільму.
    А ще: Олена Фетісова поділилася секретами складної зйомки, коли герой відображається на склі, це — просто неймовірний фрагмент фільму «Параджанов»!

    Організатори в цей день підкинули ще один сюрприз. Учасники кінопрактикуму на другому занятті побачили справжню магію! Магію гримера. Чарівниця-гример Олена Чежевська показала дива: як робити відкриті рани, як синці, а як, навпаки, навести красу, що очей не відірвати!

    Відірвати очей не можна було і від Наталії Сумської, що провела майстер-клас із акторської майстерності.
    Наталія Сумська — неперевершена телеведуча, провідна акторка Національного академічного драматичного театру ім. І. Франка, Народна артистка України, лауреат Шевченківської премії, лауреат Премії Кабінету Міністрів України ім. Л. Українки.

    В перерві між майстер-класами учасники мали змогу попрацювати над створенням власного режисерського сценарію. Часу було обмаль, тому багато хто лишився допрацьовувати сценарій аж до десятої години вечора.

    Додому всі йшли втомлені, але — щасливі!

     

    Автор тексту та фото: Маріанна Маліна, письменниця-фантаст, творець роману “Фіолетові діти”

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись