1. Бренд: від “0” до успіху!

    Дискусійний клуб «Міцний горішок» від Студії управління часом BogushTime збирається розколювати 11-ий по рахунку міцний горішок«Створення бренду з нуля». Що головне при народженні бренду: особистість, надання послуг, імідж, піар чи міф? Які українські особистісні бренди заслуговують наслідування?

    3 березня з 18.30 до 20.30 в офісі Студії управління часом BogushTime власники компаній, топ-менеджери, стилісти, дизайнери, іміджмейкери, піар фахівці, експерти зі здорового способу життя, бренди, представники медіа та інші експерти будуть розколювати цей міцний горішок. Модератор зустрічі – відомий бізнес-тренер, засновник і власник Студії управління часом BogushTime Людмила Богуш.

    Приєднуйтесь до дискусії! Вартість участі – 100 грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко. Телефонуйте +38 (066) 716-79-87, 044 223 24 93 або надсилайте запит на email:l2g@bogushtime.com, juliyafox@online.ua.
    Адреса BogushTime:  Бізнес-центр «Нова», вул. Марини Раскової, 11-А, оф. 313-315.

    Створення власного бренду – це процес самопізнання, усвідомлення своїх сильних якостей та навиків, визначення своїх особливих талантів і представлення себе ринку з урахуванням власної унікальності.
    Людина з вибудованим особистісним брендом має свій чіткий, унікальний образ, яскраво окреслену сферу діяльності, постійно заявляє про себе, розвивається швидко і стабільно, завжди відслідковує зміни в професійному співтоваристві (ідеї, люди, технології).

    Власний бренд не можливий без чітко розробленої стратегії розвитку, іміджу, неординарних фішок, своєї позиції на ринку, позиції щодо значимих для суспільства питань (екології, здоров’я), комунікаційної політики, цінності бренда – вартість послуг бренда.

    Попередні засідання Міцного горішка:
    • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»
    • «Робота чи гроші: що важливіше?»
    • «Корпоративна культура« з характером »
    • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»
    • «Як почати власний бізнес?»
    • «Що має бути брендом: ім’я або компанія?»
    • «Хочеш насмішити Бога – розкажи йому про свої плани»
    • Що за звірі стратегія і тактика?
    • Як «розворушити» співробітників – батогом або пряником?
    • Чи потрібен дрес-код в організації?

    Інформаційні партнери: РеклаМастер і Українські новини

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись