1. Лондонський дизайнер і трендсетер Френсіс Майкл Клессенс давав настанови столичному жіночому клубу

    Френсіс Майкл Клессенс давав настанови столичному жіночому клубу

    Нещодавно у рамках елітного жіночого клубу «Granada» відбувся тренд-клас на тему «Актуальні тенденції створення бренду» від відомого лондонського дизайнера і трендсетера (від анг. «trend» – «тенденція», а «set» – «встановлювати» та «починати», це новатор, креативіст, ідеолог, законодавець) Френсіса Майкла Клессенса.

    Френсіс Майкл Клессенс давав настанови столичному жіночому клубу

    Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомила прес-служба Клубу.

    Френсіс Майкл Клессенс і Марися Горобець
    Френсіс Майкл Клессенс і Марися Горобець

    Про можливу зустрічі з брендгуру («гуру» – «важлива людина», це не вчитель, а той, хто озвучує істини; гуру продає себе, свої ідеї, свій консалтинговий і навчальний контент), чия лекція в Лондоні коштує від 25 тисяч фунтів стерлінгів, засновникам клубу «Granada» стало відомо лише вранці. Проте, вже до вечора, в «егоїстично-затишній» атмосфері 25 добірних Gранадок соковито вбирали у себе цінну інформацію лектора Клессенса.

    Олександра Червоненко
    Олександра Червоненко

    Марися Горобець, Ольга Дворянська і Маша Жулай

    Марися Горобець, Ольга Дворянська і Маша Жулай

    Послухати іменитого дизайнера завітали: Олександра Червоненко, Ана Варава, Оксана Голубченко, Світлана Кузьменко, Зоя Литвин, Юлія Клеом, а також і самі господині Клубу Вікторія Манько, Ольга Дворянська, Марися Горобець та Марія Жулай.

    Більше тридцяти років Майкл Клессенс керує консультаційної фірмою «Claessens International» у Лондоні. За цей час компанія заслужила репутацію експертів у розробці та позиціонуванні, як великих міжнародних торгових марок, так і дрібних брендів місцевого значення.

    За три з лишком десятиліття компанія успішно реалізувала безліч проектів у країнах Європи, Росії, Саудівської Аравії, Індії, Шрі-Ланці, Південній Кореї, Японії, ПАР, Бразилії, Аргентині, Мексиці, Канаді та багатьох інших країнах. Такий успіх, на думку пана дизайнера, є наслідком його бачення торговельної марки як найважливішого активу компанії.

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись