1. 2 мільйони за вокал віддасть СТБ

    4 вересня 2010 відбудеться премєра масштабного вокального талалант шоу «Х-фактор» на телеканалі СТБ, а 1 серпня стартувала промо-кампанія проекту – «Початок легенди».



    Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомила прес-служба СТБ.

    Переможець українського «Х-фактор» отримає 2 000 000 грн.

    Як розповідає Іраклій Махатадзе, директор департаменту промоушен телеканалу СТБ та головний продюсер зйомки, промо-кампанія створить атмосферу початку нової, фантастичної ери, де люди наділені надможливостями.

    «Ведуча шоу, Оксана Марченко, виконує роль повелительки стихій, – каже вона. –  А судді проекту – супергерої, стихії: Ігор Кондратюк – людина-лід (суворий, холоднокровний), Йолка – людина-ураган (мінлива, як вітер, в будь-яку мить її настрій може змінитись), Сергій Сосєдов – людина-блискавка (яскравий, запальний, непередбачуваний), Серьога – людина-вогонь (гарячий та вибуховий, запалює вогонь в серцях людей, веде за собою). Їх образи прописані максимально близько до реальних характерів головних персонажів шоу. Сила стихій, які вони об’єднують, символізує початок абсолютно нового, яскравого етапу розвитку вокальних талант-шоу в країні».

    Зняли 5 роликів.

    «Це найскладніший проект в історії  департаменту промоушену СТБ та моєї власної практики. Ми знову вирішили зробити все власними зусиллями: від ідеї до реалізації. Єдине що, частину пост-виробництва доручили спеціалізованій компанії, з огляду на величезні об’єми роботи з графікою. Але подібних промопроектів за масштабом, зйомками, об’єму пост-продакшну, на українському телебаченні ще не було», – відзначає Іраклій Махатадзе.

    Промо-кампанія «Початок легенди» охопить українські міста-мільйонники та такі носії, як: зовнішня реклама, радіо, преса, ТВ, метрополітен, Інтернет, присутність у соціальних мережах.

    5-й сезон шоу The X Factor став найуспішнішим телепроектом 21-го сторіччя у Великобританії.

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись