1. Прем’єра вистави-читки від Максима Курочкіна під відкритим небом!

    Формат вистав-читань знаходить нових шанувальників. Його активно культивує режисер Павло Юров у проекті «ДрамПортал», створений у 2010 році. Проект презентує глядачеві «недоторкані» українським традиційним театром п’єси кращих світових представників драматургії.

    Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомили організатори.

    21 травня о 20.00 відбудеться прем’єра вистави-читки «Придушувати і порушувати» від відомого драматурга і сценариста Максима Курочкіна. Глядачі насолоджуватимуться видовищем під відкритим небом у дворику театру «Сузір’я» (вул. Ярославів Вал, 16, ст. м. «Золоті Ворота»).

    «Придушувати і збуджувати» – це метод лікування психіатрів старої школи. А ще це формула, за якою актор живе, грає, будує свої відносини з партнерами на сцені і в житті. І де правда, а де вигадка, де сцена, а де життя, де любов, а де ненависть – хто знає?

    П’єса «Придушувати і збуджувати» була написана спеціально для театру «Et cetera », для Олександра Калягіна, який зіграв головну роль.

    Читають: Анастасія Касілова, Павло Бекетов, Дмитро Гаврилов, Костянтин Данилюк, Олена Лєснікова.
    Художник – Артем Андрійчук.

    «Нова читка буде проходити на вулиці перед театром, – коментує Павло Юров, – як би в рамках вуличної, буденної, властивої всім і кожному життя. Якщо врахувати, що предметом п’єси є життя актора, точніше, та її частина, яка не пов’язана з професійною діяльністю – то це повинно підсилити ефект «реальності» і зробити театр ще ближче до глядача”.

    «Мама просила мене реалістичну п’єсу написати, і ось, здається, я написав – там немає ні фізіологічних актів, ні космічних станцій», – мовить Максим Курочкін.

    Проект «ДрамПортал» здійснюють молоді режисери і актори. Вибір драматургії обмежується початком 21-го століття, як в написанні, так і в змісті.

    Читка – це вистава, в якій передусім презентується інтрига і персонажі. Вона не зобов’язує до створення візуального ряду п’єси, але й не виключає його.

    Даний формат можна назвати «обнуленням» театру. Тут акцент робиться на тому, щоб потужно заявити ігрову ситуацію, але не нав’язувати рішень її художньої реалізації.

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись