1. Олександр Гапчук: «Культура соціальних відносин у нас дуже низька»

    Олександр Гапчук, дизайнер

    Відомий український дизайнер Олександр Гапчук розповів «ГУЧНИМ ІМЕНАМ» про соціальну проблему під №1 та доцільність соціальних акцій.


    Олександре, що таке соціальна реклама і як Україна може її використати заради блага суспільства?

    Соціальна реклама – це питання, проблеми, що не пов’язані з комерцією. Вона вимагає розміщення через резонанс, освітлення, яке стає об’єднуючим вектором між меценатами, владою та суспільством. «Правильна», що зачіпає почуття людей, рекламна компанія може змінити психологію (наприклад, не викидати пластикові предмети, не користуватися механізмами, що забруднюють атмосферу), спрямувати фінансові потоки суспільства на актуальну проблему. Наприклад, допомога дітям Африки.

    Олександр Гапчук: «Культура соціальних відносин у нас дуже низька»

    Яка соціальна проблема стоїть під номером один?

    Це глобальне потепління і пов’язана з ним діяльність людей.

    Як зазвичай українські дизайнери борються з суспільними негараздами? Вони створюють моделі і віддають їх на аукціони для подальшого розподілу коштів.

    Ви прихильно ставитесь до соціальних акцій: соціальна реклама, благодійні заходи, благодійність?

    Ні, скептично. Такі акції проводити необхідно, але те, як це робиться в Україні, викликає нещирі почуття. Я, наприклад, не впевнений, чи доходять, виручені на аукціоні кошти, до «адресата».

    Яким чином українці можуть досягнути гармонії з природою, з собою та суспільством?

    Більше уваги приділяти вихованню дітей, вихованні у собі любові до природи і до своєї країни. Культура соціальних відносин у нас, на жаль, дуже низька, і необхідна праця кількох поколінь, щоб це змінити.

    Розмовляла: Ірина Новоставська

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись