1. Марина Асаулюк: «Я можу створити неймовірне, яскраве вбрання і бути впевнена, що його побачить вся Україна»

    Важко сказати, який з брендів гучніший: Марина Асаулюк чи MOAFASHION calendar. Але обидва є уособленням краси і дизайнерської несподіванки. Саме з Мариною Асаулюк цього разу зустрілись «ГУЧНІ ІМЕНА», щоб поговорити про творчість, вбрання і прагнення.

    Марино, ви пошили перше вбрання для Асії Ахат? Як виглядало воно?
    Я вперше пошила вбрання співачці Олені Гребенюк для конкурсу Євробачення. Для Асії Ахат я підготувала концертну сукню, для українського туру. Воно було повністю вишито з червоних та сірих паєток і сукня була асиметричної форми. Також, до плаття я розробила корону з камінцями Swarowski.

    Зараз ви співпрацюєте з Асією Ахат?
    Так, ми не тільки співпрацюємо, а ще й товаришуємо. В знак поваги до мого бренду, Асія підписала договір про те, що буде вдягатися тільки в домі МОА. Для мене це найвищий прояв поваги та лояльності.

    Марино, Зазвичай, коли дизайнери створюють модний дім, вони займаються створенням дизайну одягу, аксесуарів. А ви зачепили аж три напрямки – дизайн одягу, надання нових форм побутовій техніці і оформлення інтер’єрів приміщень. Чому прийняли таке рішення?
    Насамперед, мене цікавить дизайн у всіх його напрямках.

    Я вважаю, що необхідність в гарних побутових речах не менш важлива, ніж потреба в гарному одязі.

    По справжньому успішна людина оточує себе красивими речами, тому що це стимул до подальших досягнень. Справа не в матеріальній складовій, це внутрішнє бажання бути успішним, яке реалізується через такі речі як, наприклад, інтер’єр приміщення.

    Одним із ваших найяскравіших проектів є MOAFASHION calendar. Мабуть, важко знайти людину в Україні, яка про нього не чула. Ви вже створили три календарі – 2009, 2010, 2011. Чи будете продовжувати ним займатись?
    Так, згодна це яскравий проект і  для мене він має велике значення. В ньому беруть участь не тільки українські зірки, але й зарубіжні виконавці, що свідчить про певний  рівень. Але найголовніше те, що я маю можливість реалізувати всі свої ідеї за допомогою цього проекту. Я можу створити неймовірне, яскраве вбрання і бути впевнена, що його побачить вся Україна.

    Я можу вдягнути Миколу Баскова в жіночу сукню, а Філіпа Кіркорова – зробити українським гетьманом.

    Все це божевільні яскраві ідеї, які живуть на сторінках MOAFASHION calendar. Саме тому він такий унікальний. Звичайно, я б хотіла продовжувати створювати календар, наша команда буде намагатися зробити цей проект ще більш оригінальним і яскравим.

    Чи збираєтесь повертатись на подіум Українського Тижня Моди?
    Я брала участь в українських тижнях моди, але зрозуміла – поки що, цей шлях не для мене. Я не бачу сенсу брати участь в тижнях. Але я не відхиляю цей варіант, просто на даному етапі мені він не підходить.

    Марино, звідки ви берете натхнення для створення цікавих образів?
    Я оточую себе речами, які допоможуть віднайти цікаві ідеї: дивлюсь історичні фільми, читаю книжки про великих дизайнерів, спілкуюсь зі своїми клієнтами, подорожую. Це допомагає не втратити темп та творчу інтуїцію.

    А як відновлюєтесь, коли творчо виклались повністю?
    Частіше за все я відпочиваю в себе вдома, зі своїми рідними. Читаю книжки, переглядаю чорно-білі фільми, там дуже багато гарних костюмів.

    Як відбувається процес створення образу клієнток? Чи є у вас певний ритуал, як ви їх приймаєте, як ви обираєте форми та як ви презентуєте готове вбрання?
    Спочатку я повинна вивчити клієнта, його манеру поведінки, його вподобання, тобто, зрозуміти людину, її внутрішній стан. Найчастіше я пропоную декілька варіантів ескізів, потім ухвалюємо остаточний. При кожній примірці клієнтів частую зеленим або трав’яним чаєм, мабуть, це і є ритуал.

    Яке вбрання вам далось найважче?
    Сукня – сноп, яку я розробила для Ганни Пославської. Це вбрання було важко пошити, тому що складалося з справжніх колосків пшениці. При тому, воно могло бути небезпечним, якщо б ми не обробили його спеціальною антизаймистою рідиною. Також, були деякі труднощі при його транспортуванні.

    Чи є у вас клієнти, з якими нелегко працювати? Чому нелегко?
    Всі клієнти різні і підхід до кожного обираю індивідуальний. У всіх різний світогляд, я це дуже добре розумію, тому ніколи не виникало ні з ким проблем.

    З якими відомими людьми вам би хотілось попрацювати?
    Серед зарубіжних, мабуть, Леді Гага, думаю, це була б плідна співпраця, так як дуже багато можливостей для реалізації найбожевільніших задумів.

    Чого чекаєте від 2011 року?
    Тепла та сонячного світла, нових ідей.

    Розмовляла: Ірина Новоставська
    Фото: прес-служба дизайнерки
    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись