1. Денис Замрій: «Якщо гарний проект, чому б його не позичити і не зробити з нього гарну адаптацію»

    Радник генерального директора Національної телерадіокомпанії України, екс-виконавчий продюсер ТРК «Київ», викладач сценарної майстерності в «Інтершколі» (телевізійні курси) Денис Замрій розказав «ГУЧНИМ ІМЕНАМ» про плани телепоказу «Першого Національного», адаптації, вплив промо.

    Денис, постійно звучать з вуст людей та критиків, що програми, серіали і фільми поганої якості показують на українських телеканалах, поверхневі і нічого доброго не несуть. Чи так воно насправді?
    Канали різні і продукт різний. Я би все таки уникав узагальнень. До того ж телебачення – глобальна комунікація. Тому не варто його поділяти на українське і зарубіжне. Мені здається, українці достатньо глибоко інтегровані у світові телевізійні комунікації.

    Куди ж подітись розумному телеглядачу? Чи є у нього шанси залишитись на котромусь з каналів?
    Вже є чимало українських каналів (можна навіть сотню нарахувати, враховуючи нішеві і регіональні), супутникових каналів у кабелі. Вибір на будь-який смак.

    Які найрейтинговіші програми на «Першому Національному»?
    Футбол і «Євробачення».

    Куди рухається Україна з виробництвом кіно, програм, серіалів? До Росії, США чи Європи?
    Росія – це і Сокуров і «Не родись красивою», Штати – це і «Заводний апельсин» і «Дуже страшне кіно», Україна – це і Кіра Муратова і Оксана Байрак.

    Чи світить Україні найближчим часом відзначитися своїм ексклюзивом у кіно та телевіробництві? Чи далі позичатимемо у сусідів, займатимемось адаптацією?
    Думаю, будуть знімати, але і адаптуватимуть. Та ж «Моя прекрасна няня» адаптувалась у багатьох країнах. Якщо гарний проект, чому б його не позичити і не зробити з нього гарну адаптацію.

    Чи мають насправді в Україні успіх сіткоми, шоу талантів, американські розумні серіали? Чи це просто гарна промопідтримка?
    Одного без іншого не буває. Промо – це частина роботи над проектом. Єдина особливість – промо дає перше, так зване включення, далі – залежить від продукту. Щодо жанрів – всі хороші, крім нудних. Ось скучне глядач дивитись дійсно не буде, причому будь-якого жанру, не дивлячись чи це європейське, чи місцеве, чи фестивальне кіно.

    Що чекає на Українське ТБ у новому сезоні? Це знову будуть бойовики, скетчі, сіткоми, мильні серіали, політичні шоу, таланти?
    Так.

    Чим планує зацікавити глядачів «Перший Національний» у новому сезоні?
    Планується гарний кінопоказ: і кінокласика, і європейське кіно, і сучасне українське. Також на глядачів чекає документальне кіно, як нашого виробництва, так і Франції. Будуть «Нащадки піонерів» з екс-фабрикантами – програма про те, що хвилює молодь. І чимало соціальних програм та ток-шоу.

    Чи впливає на ринок телевізійний і кіно думки критиків?
    На щастя чи на жаль, вони не впливають на піплметрію. А отже не впливають на фінанси. Так що ринок навряд чи на них орієнтується.

    (На телевізор родини, яка згоджується піддатися телевізійному дослідженню, встановлюють піплметри, які фіксують електронним способом номер каналу і тривалість перегляду. Піплметр оснащений модемом, за допомогою якого передається інформація на головний комп’ютер рейтингової служби (сервер). Щоночі комп’ютер отримує від піплметрів інформацію про телеперегляд кожного члена сім’ї й підраховує загальну картину. На основі всієї статистики центральний комп’ютер розраховує головні показники тієї чи іншої телепередачі для кожної панелі (піплметрія) та цільової аудиторії).

    Розмовляла: Ірина Новоставська
    Фото: архів Дениса Замрія
    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись