Рейтинг популярності — краще, ніж просто реклама
У нинішній час звичайна реклама викликає у багатьох споживачів частіше недовіру, ніж гостре бажання придбати розрекламований товар чи послугу. Тому постачальники та виробники все частіше вдаються до нетрадиційних способів популяризації своєї торгової марки. Наприклад, просуваючи марку в різних публічних заходах і беручи участь у споживацьких та експертних конкурсах.
Навіщо? Тому що рейтинг популярності — краще, ніж просто реклама. Це надійні рекомендації обізнаних людей та потужний інструмент в руках досвідчених маркетологів. У конкурсах лідери визначаються завдяки вже існуючій популярності та рівню довіри споживачів, а факт перемоги торгової марки у конкурсі можна використовувати як частину рекламної кампанії, у вигляді сенсаційної подачі, що, безумовно, приверне до товару нових потенційних покупців.
Медаль «Фаворити Успіху – 2009»Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — це відкритий конкурс, із прозорою методикою. Його переможці визначаються шляхом масштабного онлайн-голосування на Інтернет-порталі для покупців FAVOR.com.ua, а також якісного експертного анкетування, відомих провідних спеціалістів своєї галузі.
Основні переваги конкурсу «Фаворити Успіху»:
1. Відкритість і прозорість — кожен бажаючий може взяти участь в опитуваннях і побачити динаміку голосування за ту чи іншу торгову марку протягом року в реальному часі, що відображає динаміку змін переваг споживачів протягом року. Інші конкурси ніколи не публікують цю інформацію для загального ознайомлення або взагалі не проводять практику vox populi.
2. Голосування в режимі он-лайн — конкурс не наймає інтерв’юерів, які чіпляються до людей на вулиці або дзвонять додому з довгими розпитуваннями про ваші уподобання. «Фаворити Успіху» вибрали найзручніший на сьогоднішній день формат респонденції — інтернет-опитування, що триває на порталі FAVOR.com.ua. Методика проведення опитувань, чітко відпрацьована система верифікації облікових записів користувачів і розбиття опитування на чотири часових етапи — все це виключає можливість фальсифікацій і не допускає умисних накруток на користь того чи іншого конкурсанта. Також, респонденти-представники учасників не можуть голосувати в номінаціях, в яких беруть участь їхні торгові марки.
3. Логотип «КМИС»Логотип InMindРейтинги торгових марок, отриманні за підсумками опитувань, підраховуються і перевіряються незалежною маркетинговою дослідницькою компанією InMind, а також проходять ретельний та суворий аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
4. Переможці конкурсу нагороджуються лише за підсумками року, завершуючи дослідження поточного року в грудні місяці — переможці офіційно оголошуються вже на початку наступного року, а не в середині, і звичайно ж, не в його першій половині. Ринок на місці не стоїть, змінюючись залежно від суспільно-політичної ситуації та під впливом криз і катаклізмів. Ситуація може кардинально змінитися протягом року.
5. У голосуванні в кожній номінації присутні абсолютно ВСІ основні торгові марки свого ринкового сегменту. Участь в опитуванні для компаній є безкоштовною, на відміну від інших конкурсів, а респонденти мають можливість самостійно рекомендувати своїх особистих «Фаворитів» до участі в рейтинзі.
6. Конкурс «Фаворити Успіху» створює номінації, виходячи з переваг споживачів, а не пристосовуючись до побажань певних торгових марок. Номінації сформульовані максимально чітко і зрозуміло. Абстрактні номінації, на кшталт «Елітне вино, зроблене в Криму», «Ексклюзивний металевий посуд», або «Морозиво з кокосовою стружкою» в цьому конкурсі відсутні. Зате є прості і чіткі найменування, такі як «Вино», «Морозиво» і «Металевий посуд». Всі номінації конкурсу підібрані таким чином, щоб їх міг оцінити не тільки фахівець, але й простий споживач, який не розуміється в спеціальних термінах. Наприклад, у групі фармацевтичних номінацій не вживаються складні медичні терміни. Все дуже просто і доступно: «Засіб від нежитю», «Препарат від застуди», та інші.
7. Конкурс «Фаворити Успіху» дає учасникам голосування повну свободу вибору — при голосуванні не застосовуються «приховані» підказки на користь певної торгової марки. Кожен вибирає своїх власних «Фаворитів», виходячи лише з особистих переваг.
8. Переможцями конкурсу «Фаворити Успіху» стають лише визнані компанії, справжні лідери своєї галузі, які вже завоювали довіру суспільства. Ви ніколи не побачите серед переможців цього конкурсу «стартап-проекти»: заклади, які тільки планують відкритися або торгові марки, які ще не встигли вийти на ринок (але вже, з якихось причин, мають медаль, з метою просування).
9. Тільки конкурс «Фаворити Успіху» має найбільшу кількість респондентів з усіх регіонів України, їх сумарна кількість — понад 30 тисяч у споживацькому опитуванні, а також сотні авторитетних галузевих фахівців і десятки яскравих українських знаменитостей, які також беруть участь в голосуванні. Завдяки популярності проекту та його опитувань в Інтернеті, масштаб покриття досліджень став насправді безпрецедентним, причому не тільки для України.
10. Конкурс «Фаворити Успіху» постійно залучає до участі нових незалежних і авторитетних Експертів різних галузей споживання, а також Відомих Людей України для участі в опитуваннях. Тільки «Фаворити Успіху» представляє своїх експертів індивідуально та поіменно. Кожен охочий може побачити їхні імена та обличчя в списках різних експертних комісій на веб-сайті конкурсу FAVOR.com.ua.
11. Урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху» традиційно проходить в затишній атмосфері, поєднуючи в собі святковий захід та світську вечірку, де найкращі представники бізнесу можуть приємно провести час, невимушено спілкуючись з колегами та представниками ЗМІ за келихом вина. Конкурс «Фаворити Успіху» відмовився від формату пафосного нагородження у великому концертному залі і віддав перевагу більш теплій, клубній обстановці.
12. «Фаворити Успіху» не забувають і про тих, хто протягом року активно бере участь в голосуванні — всі найактивніші споживачі гарантовано отримують запрошення на Щорічну урочисту церемонію нагородження переможців конкурсу, де вони можуть на власні очі побачити нагородження своїх «Фаворитів», взяти участь у розіграшах призів, вживу почути виступ найяскравіших зірок українського шоу-бізнесу та взяти автографи у своїх улюблених виконавців.
13. «Фаворити Успіху» — унікальний конкурс, який в рамках онлайн-проекту FAVOR.com.ua, поєднав масштабні рейтингові дослідження і довідково-інформаційний інтернет-портал з людським спілкуванням, обговореннями переваг тих чи інших учасників опитувань, новинами світу споживача та блогосферою.
Джерело: Фаворити Успіхуhttp://bignames.org.ua