1. Українці створили рекламний ролик для Іспанії

    З листопада впродовж чотирьох місяців у всіх кінотеатрах Мадрида відбудуться покази рекламного ролику іспанського журналу Guia Del Ocio («Гід з відпочинку»), який видається понад 30 років.

    Про це «ГУЧНІ ІМЕНА» повідомила прес-служба Studio 25.

    Ролик є спільним проектом іспанського Інституту кінематографії Мадрида (Іnstituto del Cine Madrid) та української продакшн-компанії Studio 25.

    Режисерами ролика виступили Хосе Мігель Хуарес і Сальвадор Гомез, головний помічник і виконавчий продюсер майже усіх фільмів Педро Альмадовара (після зйомок рекламного ролика Сальвадор Гомез розпочинає роботу над фільмом із Дженіфер Лопез у головній ролі).

    Українська сторона була представлена засновницею Studio 25 – Валентиною Морозовою, яка стала продюсером і стилістом проекту, та володаркою титулу «Королева світу 2009» Веронікою Вовчук.

    За словами Хосе Мігеля Хуареса, він познайомився з Валентиною Морозовою два роки тому в Мадриді: «Ми багато говорили про кіно: я їй про сучасне іспанське, вона мені про українське. Я подивився кілька її рекламних робіт, короткометражний фільм і розгледів талант, потенціал і оригінальне відчуття світу, мені захотілось з нею попрацювати».

    Перемовини тривали протягом року, складним був процес кастингу актрис на головну роль, як зауважує Валентина Морозова: «За півроку, я провела проби більш ніж півсотні претенденток, і жодна не підійшла. Практично в останній момент згадала про Вероніку, з якою працювала два роки тому на зйомках музичного відео, і врешті все склалось».

    «Спочатку дуже нервувала, ще й в перший знімальний день  йшла справжнісінька злива, така, що ми думали скасувати зйомки, –– говорить Вероніка Вовчук. ––  Іспанці жартували, що це ми з України привезли київські дощі, адже в Іспанії завжди сонячно. Тим не менше, зйомка відбулась і дощ мені тільки допоміг  правильно налаштуватись і створити романтичний образ в кадрі».

    Іспансько-український ролик поїде на Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» в Каннах і фестиваль реклами на півночі Іспанії.

    Українці зможуть переглянути ролик за місяць на сайті та в соціальних мережах Studio 25.

    Джерело: ГУЧНІ ІМЕНАhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись