1. Валерій Харчишин: «Найкращий шлях, це не реклама, а свій приклад»

    Валерій Харчишин: «Найкращий шлях, це не реклама, а свій приклад»

    Фронтмен рок-гурту «Друга ріка», член футбольного клубу зірок естради та кіно «Маестро» Валерій Харчишин поділився своїм баченням соціальної реклами, людських цінностей і здорового способу життя.


    Що таке соціальна реклама?
    Це звертання уваги людей до важливої проблеми, показ реальних прикладів, матеріальна допомога та її привселюдне оголошення. Соціальна реклама має бути присутня у нашому житті так само, як і комерційна.

    Соціальна реклама часто стає частиною комерційної. Це правильно?
    Навіть, якщо у соціальної рекламі є прихована чи явна комерція, ми повинні це пробачати. На сьогодні по-іншому ніхто не хоче витрачати гроші на соціальну рекламу. Нехай та комерційна винагорода виникає як бонус за те, що ти чиниш. Головне, щоб щось робилось, гірше – коли нічого. Навіть, якщо музикант, діяч чи селебрітіз чинять благочинні речі, той піар, що виникає, працює і на імідж і на прибуток, тому це не погано.

    Як можуть впливати знаменитості на людей у цілях пропаганди здорового способу життя і інших важливих цінностей?
    Думаю, що найкращий шлях, це не реклама, а свій приклад. Ти привселюдно демонструєш, що ведеш здоровий спосіб життя, займаєшся спортом. Приміром, ми – гравці ФК «Маестро» можемо привернути до себе увагу, граючи у футбол, отримуючи задоволення і розповідаючи про це.

    На вашу думку, чи зацікавлені знаменитості у соціальних проектах?
    Знаменитості, як і всі, як і деякі бізнесмени, зацікавлені або ні. Мені не те, що цікаво, я цим займаюсь, бо вважаю це своїм громадянським обов’язком. Якщо не ми, то це робити ніхто не буде. Бізнесменам складніше, бо вони рахують кожну копійку, мають менше часу, аніж ми. Ми не найбагатші люди в Україні, бо шоу-бізнес не є прибутковим, як на заході, хоча люди впевнені, що зірки є дуже заможними. Не зважаючи ні на що, ми повинні витрачати фінанси на добрі справи. Бувають легкі гроші у шоу-бізнесі, бувають і важкі. Але, якщо вони легкі, то так само легко потрібно розлучатись з ними.

    Що потрібно насамперед популяризувати?
    Нам варто передусім пропагувати людяність, згадати, що ми є люди. Я нещодавно отримав листа від хмельничанина, який пише, як важко жити. Все пов’язано з політикою, грип. Хочеться вийти на сцену і кричати: «Схаменіться, люди! Згадайте, що є набагато важливіші речі, ніж нам показують по телевізорі!». Пан написав пісню. Це такий вірш, який закликає людей повернулись до найважливішого: до кохання, до Бога. Я не впевнений, якщо цю пісню заспіває «Друга ріка» чи інший відомий колектив, радіостанції погодяться ротувати цю пісню, бо будуть вбачати у цьому комерційний зміст.

    Ви стали гравцем ФК «Маестро». Як змінилось ваше життя, погляди до спорту, бачення свого здоров’я?
    Ми теж забуваємо про здоровий спосіб життя. Але, знаючи, що у тебе завтра тренування, відмовляєш собі у зайвій пляшці пива, менше випалюєш цигарок. Мені здається, якби не ФК «Маестро», багато б з нас просто не займались спортом. Адже до спорту можна прийти через якісь проблеми або ж через те, що ти спортсмен. Саме через ігрові види спорту можна залучити людей, які захоплені комп’ютерними іграми, Інтернетом, серіалами. Дівчата так само можуть грати у футбол. З нами навіть грали відомі блондинки. Ми на 1 день відірвали їх спідниці від диванів і вони побігали з нами.

    Розмовляла: Ірина Новоставська
    Джерело: Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україніhttp://bignames.org.ua

  2. Жодних міркувань. Висловлюйся!

    Висловлюватись